Srub v Třebenicích (38 km od Prahy pod Slapskou přehradou)

Plocha pozemku: 60 m2
Užitná plocha: 35 m2

Popis nemovitosti:
Samostatně stojící dřevěná stylová srubová chata s obytným podkrovím a verandou, stojící na pronajatém pozemku patřícím Lesům České republiky (na základě Dohody o užívání pozemku).Chata (kolaudace r. 1977) je udržovaná, ve výborném technickém stavu. Střecha sedlová, krytina plech. Do chaty je zavedena elektřina 220/380 V, do kuchyňky zavedena voda (užitková voda z lesního pramene). Suché WC, vytápění na pevná paliva. Část chaty pod verandou je podsklepena (dílna, sklep).
Poloha:
Chata je umístěna na lesním svažitém pozemku na levém břehu Vltavy, ve smíšeném lese, s výhledem na Vltavu směrem k Bílé skále. Od zastávky autobusu je vzdálena 15 min chůze, parkování autem je vzdáleno cca 500 m. Rekreační oblast počátků trampingu, nyní osada SKOT, v sousedství osada Ztracenka. Vyhledávaná rekreační oblast – rybaření, houbaření, koupání. Mimo zátopovou oblast. Katastrální území Štěchovice u Prahy.
Doprava:
Autobus č. 390 z Prahy - Smíchova Směr Zbraslav, Měchenice, Davle, Štěchovice, Slapská přehrada. Před přehradou vjet do obce Třebenice (ne přes přehradu). V Třebenicích u samoobsluhy za parkovištěm odbočit doleva, podél tenisových kurtů (vpravo), dále směrem k lesu, mírně do kopce. Za hospodou U Taterů v levotočivé zatáčce zaparkovat. Dále dolů přes louku k zaparkovaným autům u chat osady SKOT (cca 200 m), od parkoviště dolů přes lesík k dalším chatám a směrem k Vltavě, kolem srubu doprava a dále dolů lesní pěšinou stále k Vltavě. Chata je cca 70 m od řeky, s výhledem na Vltavu, č. evid. 217.